29 december

Snart är det ett nytt år med nya möjligheter och en helt ny omstart med livet, året då jag fyller 20, året då jag ska göra en massa nya saker har jag bestämt mig för, året då jag ska köra på med en massa grejer och bara köra på för min egen skull! Jag är riktigt taggad till helgen då jag ska umgås med mina flickor och en massa annat folk och partaya och fira in det nya året.
Har varit dårlig med att ladda upp nya uppdateringar men har inte så mycket att berätta egentligen, det kanske är roligt för mig, men för er andra vet jag inte! haha men jag måste göra det för mig själv, för att det är det bästa och roligaste som finns att kolla tillbaka senare i livet och kolla vad tusan jag gjorde om dagarna.
Nu blir det frukost och göra sig lite i ordning, skulle varit till Örebro idag men det är alldelles för dårligt väder, så det får bli imorgon istället! Men ikväll ska man tydligen få sig en överraskning med andra folk, hmm, undra vad det är?!
men till det bästa, Felicia kommer hem ikväll äntligen efter sin resan från Skåne! Så nu blir det livat igen efter 5 dagar utan henne! <3
Dagens låt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0