8 februari

Har precis ätit frukost och suttit och pratat med mamma ett tag för att nu sätta sig och lyssna på underbart fin musik och börja göra sig iordning och drömma sig bort! Ska till praktiken ikväll och jag hoppas det är lite bättre än i månads då jag inte hade det bästa humöret, och det här med att baka? nej jag tror inte jag ska försöka igen idag hihi :) Kommer bli så himla tråkigt att sluta gå till praktiken sen när jag slutar om mindre än 1,5 vecka.. Tycker det känns riktigt trist, men finns inte så mycket att göra mer än att njuta nu de sista dagarna :)

Ne nu blir det att sjunga vidare och börja fixa den som just nu ser ut som en trollunge! vilket är jag, have a nice day! :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0