6 Februari

Det är ju redan en ny dag men uppdaterar ändå om vad som hände igår, :)
Har bara tagit det lugnt hela dagen tills en väldigt bra människa hörde av sig och frågade om vi skulle dra på bio! Hade samma funderingar så vart att dra in till Örebro för att se Hamilton.
En super bra film, och Persbrandt levde upp till sina förväntningar enligt mig :)
Dock tyckte jag att slutet var lite konstigt men det var väl det ända som jag kan ge som kritik!
Sitter just nu och för över musik till telefonen och sitter och lyssnar på Dead By April,
Jimmie strimell är en riktig snygging och jävlar att jag vill kunna growla som honom!
Men man kan ju alltid drömma vilket jag tänker göra nu!
Här är deras nya låt som dom sjöng i Melodifestivalen i helgen, njut och lär! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0