2 Februari

Mycket händer och mycket har hänt sen jag skrev sist!
Har börjat praktisera på min gamla skola Karlsäng som fritidsledare under 5 veckor. Har super kul om dagarna och det är roligt att få träffa folk och ha olika uppgifter om dagarna utöver att bara gå till komvux. Kan verkligen se mig själv som en bra fritidsledare längre fram i mitt liv :)
En av mina närmaste vänner, Maja, min barndomsvän och en vän för livet fick en liten flicka igår den 1 februari och jag är så himla glad för hennes skull! Var helt fylld av glädjetårar när jag fick meddelandet om att hon äntligen hade kommit till världen, reste mig fort ur sängen och sprang ut till mamma och skrek att nu har hon föddit Tyra! Var så lycklig och det har jag levt på hela dagen, känns så himla vackert och hon kommer bli en så himla underbar mamma och Tyra kommer ha världens bästa uppväxt!
Så åter igen, Grattis Maja och Leo till eran fantastiska lilla dotter Tyra! :)<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0