15 juni

Skriva var det ja! Är sämst på att uppdatera, skriver mestadels på fb, men jag borde skriva här för min egna skull! jag älskar ju att skriva och ha minnen i framtiden och sitta och läsa om!
Det är mycket som händer nu, slutat min älskade och kära praktik på Fritidsgården på K-äng och jag måste verkligen säga att det är det bästa jag gjort att vara bland ungarna! det är verkligen det jag vill, att bli fritidsledare är min grej och något jag kommer att brinna för länge! har inte gråtit så mycket på länge när man fick krama om alla underbara människor och känna sig så uppskattad som då har man aldrig tidigare gjort. Men fint var det i kyrkan och man har många fina minnen med sig nu! :)
Norarocken har även dragit igång den här veckan och imorgon slutar det tyvärr, det är så himla roligt att få vara med och hjälpa till när det gäller att fixa och ordna för ungdomar som gamla att fixa något fint med duktiga människor som brinner för musiken! Alla rockar stenhårt och har verkligen trevligt och roligt tillsammans! :)
Helt underbart att sitta och lyssna och ha en toppen gemenskap med mmånga andra!
Men som sagt, en sista och underbar kväll ska vi ha imorgon jag och alla crews, Smash into pieces ska spela och det kommer bli awsome! ((:
Nu ropar sängen och ögonen lägger snart av! Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0