24 Februari

Dårlig uppdatering men har haft mycket att göra! varit på praktiken till sent på kvällarna och fixat och donat med andra saker och inte riktigt haft insperationen att ta mig i kragen och uppdatera lite!
Just nu är jag i Mora och umgås med min saknade och efterlängtade vän Sara!
Kom i onsdags och det är så kul att äntligen få träffa henne och umgås på annan mark, skönt att se nya ansikten och det är en helt annan luft här uppe!
Hade filmkväll igår med gott käk och en massa godis efteråt som vart till en ruggigt äcklig skräckfilm, men bra var den och jag kunde sova i alla fall efteråt! (:
Snart blir det för mig och Sara att dra ner på byn och checka läget och kanske inhandla något, det vet man aldrig! men först blir det att klä på sig och äta frukost och sedan dra iväg. Det inväntar nog lite fest ikväll också, det hopaps jag allt, för som sakt, det är så himla roligt med nya folk och nya ställen! :)
Får önska en trevlig helg, för det ska jag ha innan jag åker hemåt igen och får träffa den som gör mig så glad igen och komma tillbaka till min braiga praktik :)
Åker upp en gammal bild också bara för höga nöje skull!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0