Scream

Jag känner för att skrika!
Skrika ut allt, att jag är glad och samtidigt så himla arg och allt inombords, jag mår så jävla bra men jag vill bli av med ilskan som finns i mig som varit ett tag och tyvärr är kvar. Vore skönt att bara skrika ut allt så det försvinner och att det går framåt vilket det verkligen gör! men ändå, vill bara ha bort det negativa. Och en sak till. Alla dessa idioter som lägger sig i andras liv, jag förstår mig inte på dom? jag gör det verkligen inte och kommer nog förmodligen aldrig göra det heller. och vet ni, jag vill inte bry mig! men ändå så hoppar dom in i andras liv som om det vore deras egna. Det är förjävla sorligt men tyvärr sant! För jag bryr mig inte längre! Jag är bättre en det där och jag är nöjd med vad jag gör och vem jag är, det är mina beslut och mitt liv och människor som "de" är varken jag eller förtjänar att jag ska sitta och tänka om just "DOM"
Så till er som tror ni vet bäst och vill deras bästa eller förstöra, FUCK YOU ALL :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0