Utkast: Tjooho. ...

Tjooho.
sitter och har mediakunskap.
Fick reda på en sak igår, min morfar blev inlagd på sjukhus i måndags men har kommit hem nu. men han ska genomgå en operation för att dom hittade hjärtfel så att han ska få elstötar i hjärtat : / hoppas och ber för honom att allt ska gå bra ! <3
Han skäller ibland på mig, men jag vet att han gör det för han bryr sig om mig. men han är underbar för den han är <3
Vill inte att han ska må dårligt, vill bara se honom bra! :(

Idag blir det att åka in till örebro om en timma och träffa Majs o Anus :)
ska bli kewl kewl :)
och det är äntligen fredag! det allra bästa!
ska sova hela dan i morgon och va ute hela natten så blire :)
ha det gött alla där ute! Puss : *




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0