28 april

Hejsan!
Sitter i skolan och har nyss vart på möte hos Åsa. könns bra när jag är där, hon förstår mig, hon stötar och det är skönt att prata av sig. Hon har fått mig att fatta många beslut, och faktumed jag är glad att hon är  i min närhet, hon är kurator. Jag har aldrig någonsin tyckt om kuratorer och allt det där, men hon. hon är en bra kurator och hon finns där och det känns. Hon får mig att inse att mina vänner och det betyder något så himla stort i mitt liv och jag ska verkligen ta hand om det som jag älskar mest.

Jag saknar ida, Frida och min sebastian :/ <3

Ida kommer i morgon : ]
Frida får jag träffa när hon har blivit bättre efter sin operation, hoppas det är snart! :)
Och sebastian, han får man träffa i slutet av maj, det är långt kvar känns det som, men det går bra när man får höra hans fina röst varje dag i flera timmar, så det känns som han inte är så långt bort fast det är 100 mil härifrån :/ men det går får : ] <3

Nu blir det att fortsätta med lektionen. Ha en bra dag! :)

Puss:>  / Linnea

min sebastian



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0