3 april

Hejsan hejsan.
Idag är det den 3 april och det är lov om 30 min. jag är så jäklans trött på skolan. det går aldrig som jag vill och jag ligger efter och det är så himla tungt att bära det. stt veta att man ligger efter och man puschar sig till gränsen men det går ändå åt helvete.
Sov hos ida i natt och det va underbart. hon gör mig så himla glad och jag hade verkligen kul med henne. träffade danne teddi och dom andra pojkarna och några andra. fett kul! :)
Rökte vattenpipa och mös.
Idag blir det hem en stund och sen till Hällefors till Thim :)
Ska försöka skriva lite mer nu på televisions saken. ha det bra! Pusshej:*



P.s ingen tandställning längre, : ] 



 jag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0