17 December

Tänkte att det kunde vara dax att uppdatera lite!
Bra och dårliga saker har hänt i veckan. 
S ska flytta till Karlstad för att han kom in på linjen, men jag är otroligt glad för hans skull, vill verkligen att han ska göra allt han vill och jag vill inte stoppa honom för att göra något bra och roligt. Det kommer funka i alla fall, hoppas jag verkligen :)

Igår hade jag möte med kuratorn, extralärarn och min mentor. Kändes för jäkla jobbigt att sitta där med alla och verkligen skriva ner allt jag ligger efter med, men jag är stolt över mig själv att jag verkligen gjorde det. Att jag verkligen tog ansvaret att bevisa att jag vill ha en förändring och att jag vill visa att jag kan.
Nu känns det bättre i magen och i huvudet att saker och ting bara släpper och att jag ska fixa det här med skolan och känna att jag kan verkligen leva ut på helgerna och fritiden, istället för att vara med folk och känna skuld och att jag igentligen borde fixa med skolan. Vill kunna göra vad jag vill utan att något ska stoppa mig.
Så nu är jag på ruta ett, men jag ser en framtid! (:

Nu sitter jag på vår sista skoldag för i år och det känns förhimla bra. Fika i morse med klassen och gjorde en del julpyssel med glada miner :)
Är glad för att det är lov i morgon. Igentligen är det i dag, men vi ska till folketshus i morgon och få lite underhållning och säga hejdå.

Sen blir det lov i några veckor, vad händer då? Jag ska då sova, träffa en massa goa folk, julafton som förhoppningsvis blir bättre i år än förra och ha ett otroligt roligt Nyår :)
Är super taggad och extremt glad för att jag får göra lite annat än att tänka på skolan :) Allt är ju redan fixat med planeringen så jag är glad (:

Nu ska jag fortsätta med arbeten och lyssna på massa bra musik.

PUSSYPUSSI<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0