7 December

Det är måndag och jag är jäkligt trött efter en skoldag, men jag gjorde mycket i dag på flash och jag är stolt över mig själv (: 

Är hemma hos Maya med Roberto som fyller 21 idag, grattis grattis!
Har haft en bra helg också trotts det som vart tidigare at home. fick komma ut för mamma och umgås och jag hade kul :') 

Förövrigt är det mycket nu, och jag gör mitt bästa för att det ska lösa sig på så bra som möjligt.
Det är sovmorgon i morron och jag är glad, plus att onsdag blir jag hemma för har ingen lust alls att åka och bada och visa upp min fläskiga och äckliga kropp för en massa andra människor. Blir att vara med bäste S och hare chill :) 

och på TORSDAG då är det filmkväll med klassen! Jag längtar faktist för klassen behöver det verkligen, blir kanske bättre stämning mellan alla då får man hoppas (:

och -FREDAG DÅ ÄR JAG LEDIG  
LOVELY :D 

THIS WEEK IS GOOD

                                                                                                                                                           PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0