13 februari

IDAG BLIR DET NORRLAND!
Så jävla kul skare bli. är fett taggad ida, bara sitta på tåget och få åka härifrån. släppa allt i huvudet. bara ha kul. det ska bli underbart.

Igår fick man ytiligare ett brev från soc. ****.!
ingen kommentar säger jag bara. fy fan vad trött jag blir på dom. hon fattar ingenting, hur jag känner eller någonting. och när man sitter där med gråten i halsen och verkligen försöker få henne att förstå, skriver hon från sitt jävla perspektiv. blir så jävla pist..   Komma häri från.. det är det enda jag tänker på nu. och det ska jag få om ett par timmar. så himla bra,. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0