4 juni

idag blev det äntligen sommarlov! gick till skolan och åt glass med klassen o några från sagoprinsen. sa hejdå till min sofie som flyttar och sa hejdå till klassen. :(
men många av dom kommer jag se i sommar och det är huvudsaken :)

va till carlings o gina tricot med sara efteravslutningen i folketshus, köpte en t-shirt med glassar och strumpor på carlings. och på gina med det ett par örhängen och en randig långärmad tröja :)
vi var och träffade anton och rha gang efteråt och vid 2 tiden åkte jag hem till jimmy o va med han och fille ¨h nu sitter jag hos sebastian :)

ska snart hemåt och slagga för i morgon blir det maja ett tag och sen drar jag till kumla o träffar ida<3 länge sen nu!
slå en pling om nån vill få tag på mig, shao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0