10 maj

Söndag eftermiddag och det är halvdårligt väder. Sitter hemma hos Cicci med Frida och lilla Emil.
Inatt va jag med Cicci och Erik och va ute och körde överallt. träffade på Oliver o Victor som hängde med till vivalla och käkade jalla jalla o korv, haha!
Cicci körde ju även sin så kallade porche och körde fort som fan. Jag ville inte med så jag satt hellre och frös en att åjka med den fartdåren! x'D Kul hade vi allt i alla fall :] men det straffar en att var vaken så länge. Sov till kvart över 2 i dag. Snart ska jag hemmåt och skriva lite på rester och försöka i alla fall.
pluggpluggplugg.. HATE IT!

Jag saknar min sebastian och snart kommer du hem! 19 dagar kvar, sen får jag krama om dig :' <33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0