19 maj

Sitter hemma hos sebastian och kanske ska försöka plugga lite, mohaha.
Dårligt på att blogga känner jag, eftersom alla andra skriver typ 4 st inlägg om dagarna så gör jag en varannan vecka. men det känns som det kvittar för det är inga som läser min ändå ^^,

Imorgon blir det sista inlämnnings dagen och vad säger man. ingenting inne.
ett mediakunskaps prov imorgon och nationella kanske, veronika vill ju så gärna att jag ska göra det för hon säger att jag kan, men den ***** kan ju bara vara tyst, för hon hjälper mig aldrig förns sista sekund, ..

Snart sommarlov och jag längtar som tusan. ! :)
Då blir det massa resor och en massa skoj, nästa vecka då äre Pride majsan, då jäklar ska vi ha kul med homo folket! älskart! <3

sötnosar
mina älsklingar<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0