15 November

Söndag och helgen är snart slut.
Fredagen var jag och Sara ute och gjorde Örebro osäkert, var på kulturnatten och hoppade runt och träffade en massa människor gammlagoda och nya vänner :) Kul kul! TRäffade också några som jag aldrig pratat med mer än på msn, så det var lite kul :) 
Igår var jag och sara hundvakter på dagen och vi mös mest framför tv med godis och tårta. det regnade så mycket så det fanns inget att göra. På kvällen åkte jag mot Nora och träffade Erika och Felicia och sprang till Jocke och Therese för att glo på Patrik 1,5. Hahahaha det bästa som hände hos Jocke var att Erika åkte igenom soffan bokstavligt talat ^^ det rasade mot golvet och erika skrek rakt ut :D Hahah ni skulle ha sätt minen!
Vi gick hem mot Erika och åt chips och ostbågar och någe äppelkaka med grädde och drack coca cola. Gott gott! Sen ringde Sebastian full och gla  med carro o johan och bad mig komma ut :)

Som sakt en bra helg i alla fall! och som sakt klockan är 15:00 strax och söndagen börjar bli grå och mulen. ska ta det lugnt i dag och slappa framför tv med en film och göra någon god smoothie, vart helt plötsligt jätte sugen eller om det blir milkeshake med choklad och riven vitchoklad!

Ska kila, pusschao
<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0