19 Oktober

Har slutat för dagen och nu sitter jag med maya och stina och försöker få lite gjort.
Ska vänta med Maya när hon är på möte och sen åka hem och dö i min säng. Är så himla trött i kroppen tror jag börjar bli sjuk igen. Längtar så himla mycket till helgen flickor, det ska bli skit kul att få bara vara med er och ha kul! eller vad säger ni flickor? <3

Fredagen var mys i helgen. Satt hos Felicia med Jimmy och Sebastian och åt tacos och kollade på film och hade en allmän slappdag framför tvn, mys mys vare. Och lördagen va man hos Felicia igen med Jimmy och kollade tv och åt godis, sen blev det att åka till maya på kvällen och va ute lite och sleepade över:) på Söndagen bar det av till Marieberg med Nilsen o maya och kollade runt och åk på donkan, sen när vi kom hem va det ut och fota. Skit mys i höstvädret, inte för kallt och solen sken :)
Myshelg hade jag, men nästa blir det fullfart i stället ;D <3 LÄNGTAR!

Pysbroow


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0