9 Oktober

Har precis varvat ner efter att man var riktigt nervös för våran presentation som vi har gjort under veckan. Nu kanske jag ska berätta från början.

För några veckor sen hade vi en tjej från Barnkonventionen som berättade om deras arbete och barns rättigheter. Intresant intresant, men för mycket prat.
Därför skulle vi hjälpa dom och visa hur vi har för syn på dom genom att göra en film eller förmedla med olika bilder, på så sätt hjälpa dom att förmedla vidare till andra ungdomar. 
Jag tycker själv att veckan var bra på yttan, men en del konflicter men gick att lösa det mesta. vi hade en hel del problem med filmen, men det fixade vi också! 
Resultatet var förbryllande bra och jag älskar den och alla fina kommentarer vi fick från juryn och lärarna. Helt underbart känns det nu efteråt! :) 

Är riktigt happy! :'D 
Maja var den bästa i hela filmen och jag älskar hur hon levde sig in i rollen som den djuptnerdrogade flickan.
Överaskande hur man levde sig in i situationen och att man kände verkligen något av det man såg. 
Bra jobbat tjejer och killar och tack för hjälpen!
Bra gruppen! Vi är bäst! :] 

Ikväll händer det nog inte så mycket, va med maja en stund i alla fall. Men i morgon blir det upp tidigt sen jobba hela dan med sebbe i caféterian på järntorget och sen blir det utgång på kvällen! :) Pusspådet!




 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0