23 September

Vart en myskväll igår.
Jag och david bestämde oss för att åka och handla någon mat att laga.
Vi köpte vege schnitsel och potatiskroketter med en god sallad.
Åt gott och sen somnade vi sött ^^

Nu har jag slutat och ska på möte kvart över 12.
Sen blir det in till Örebro och handla ett par nya skor och lite annat med Frida.
vet inte vad som händer sen, kanske träna. Vet inte än, min kropp är helt slut och jag sover så mycket och vet inte varför. Tror jag ligger efter med sömn för varje gång jag kommer hem från skolan. Då somnar jag på direkten. Får väl se om det fortsätter såhär.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0