25 September

Det var skönt att få prata med dig i går kväll det var roligt att få höra din röst igen och att få veta hur det är med dig<3 Jag saknar dig Ida och jag hoppas verkligen det blir bra mellan oss två och att det fixar sig det här för det vore så himla jobbigt om det inte fixar sig. <3 Det är ju du och jag!

Nu sitter man på sista lektionen efter den tråkiga Romeo & Julia filmen. Den är så himla dårlig, finns några söta scener men den är kass så man halvsover genom hela filmen.

Idag blir det att åka med Maya efter skolan och fixa med kläderna till bytardagarna för att bli av med det. Så får man se vad som händer i kväll, imorgon blir det riktigt skoj i alla fall! Blir att åka till Karlskoga och gå på Boda borg med en drös människor!
Riktigt Tagggggaad!

Nej nu ska jag fixa bilden på Jocke och photoshopa lite, sen blir det hemmåt!

Hör av er!
Puss<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0