26 mars

Nu får det tusan vara nog, älskar ju att skriva av mig så nu måste jag börja igen!

Sitter just nu i skolan och fixar med mitt projekt till fotografiskbildkursen. Får väl sådär så ska ta några bilder här i veckan då jag har lov. det är om 40 min! Då är det påsklov och jag får träffa min underbara Sis, Mini Ida, älsklingskotten, och allt vad jag nu kallar henne! jag har saknat henne som tusan och nu i dag om ett tag får jag äntligen träffa henne igen! :) Ska vara där tills på måndag och innan den dagen kommer, så kommer jag vara helskön i bollen sen efter allt skrattade och allt vad man nu kan tänka sig^^

Nej som sakt strax är det lov, och jag måste försöka fokusera nu in i det sista. Så puss på er!

Här har ni en liten bild på mig från idag också ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0