8 mars

Tänkte att det var länge sen, men saker och ting händer och jag hinner inte ikapp verkligenheten. Mycket har hänt och jag försöker fixa det, men vissa saker går vägen och vissa inte alls. Har börjat gå på möten för olika skäll och det känns riktigt skönt, har även gått och praktiserat på la baugette i tre veckor och fiock sommarjobb så jag är gla! :) Så har det vart mycket nu.

Tog slut med sebban i går och det känns inte så bra, men jag hoppas för guds skull att vi håller kontakten, för han var min riddare på den ståtliga vita hästen. Klarar mig inte helt utan honom, en av de finaste på den här jorden.

Måste ut nu en sväng och möta sara, men jag skriver någon dag! 

Pussokram<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0