11 November

Dax att skriva lite kanske, ^^,

kom hem från mötet med SSU för en stund sen, vi lekte och hade roligt och snackade lite inför kommande helger och hur det kommer att bli, vi hade väligt roligt och det var trevligt och jag är taggad för karlskoga.

Livet rullar på, men det är tufft just nu, vill ha mer motivation och vill ha mer kraft till att tänka klart. Behöver mycket stöd just nu när det gäller skolan, jag vill så gärna men jag har verkligen inte motivationen som sakt. Vill verkligen klara det här och jag vill gå ut med mina klasskompisar, men det kommer bli hårt om inte.

Sitter och försöker skriva lite skit när det häller samhällskunskapen, har mycket åsikter så det här är lätt men resten då, :p ? nja inte lika va.

Jag och Tess fotade en hel del i går, vart ca 5 timmar och det var bra bilder, får ladda upp någon i helgen. Vart att se livet är en schlager och äta kladdkaka och skratta så tårarna spruta. haha! men vi hade roligt (:

Nu blir det att fortsätta skriva lite och sen blir det att glo rulle och mysa (:

PEACE and LOVE  . / Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0