12 oktober

Jahaja, då vart det Ullared i alla fall då! Den 27 oktober drar jag Sara och min mor till Ullared och ska shoppa i 9 timmar! :D kommer bli lovely, ska handla järnet!

Sitter just nu i skolan och vill bara dra hem, den här dagen är fett ovärd, får ingen hjälp idag för Jocke börjar klockan 4 så kan inte be honom om hjälp, så kan lika gärna dra hem och jobba på mitt projekt. Ska i alla fall in till storstaden och kirra biljetter till Skövde, för att på fredag drar jag! :)

Fan jag längtar sönder, för det första ska det bli as roligt och för det andra så får jag dra från örebro ett tag. :)
Nej ska väl kanske försöka göra något själv i alla fall om jag inte ska plugga lite och lyssnar på underbara A Skylit Drive :) 
Ha det bra!

. / Linnea 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0