17 oktober

Tillbringat min helg i Skövde hos goa gláa Jacob :)
Vi har kollat på bio på filmen "I himlen finns inga känslor", den var riktigt mysig och jag trivdes med mitt sällskap (a) Har umgåts med Dennis och Anton och käkade på en americans pizzeria, där magen höll på att explodera efter några tuggor. Verkligen jätte gott men fy tusan vad man vart mätt på en gång! haha ^^
Det var inte lätt inte att säga hejdå vid stationen men det blir fler gånger vi ses, det hoppas jag verkligen! :)

Helgen har vart mysig och jag trivs verkligen i Skövde, det är fint och man trivs. Skulle lätt kunna bo där ett tag, men ekonomin? den räcker inte till direkt.
Nu ikväll har jag bara suttit vid datorn och käkat nötter och tagit det lugnt, nästa helg blir det att bli av med krogoskulden och jag hoppas att många hackar på det ;)

Nu blir det att duscha och glo en film, sen skriker sängen mitt namn!
. / Linnea



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0