21 okotober

Idag är det torsdag och jag är helt slut, haha men det är sista dagen för mig i skolan, imorgon ska vi sova ut och det ska bli super skönt och sen blir det krogen :D
Är cp taggad och det ska bli jätte kul! :)

Då ni då förlorar Linnea Lindahl Krogoskulden!
Vi är ett par stycken som ska ut och det kommer bli toppen, sen blir det vidare till Felicia och ska ha lite partay vi.

Lördag morgon då ska jag vara hundvakt, haha hur det nu ska bli, men det kommer bli kanoners. Ska ha en mysdag hela lördagen och bara ta det lugnt för en gång skull.

Nej nu har jag inte tid att skriva mer. HAHA<3

. / Linnea 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0