Fullt ös medvetslös

Jag är trött och riktigt genomförkyld det var den tacken man fick för att man drog till Skövde ;) haha eller vad säger du Jacob?

Hoppas jag blir frisk innan fredag för annars är det inte så roligt då jag ska ut på krogen och förlora krogoskulden!
Vart på knuffen och fått en massa fakta om min såklallade ungdomsperiod, haha och nu sitter vi och gluttar på ssu filmen som vi ska sätta igång med att klippa. Så det är väl vad som händer just nu.

Efter skolan ska jag i alla fall träffa Johanna :D iiiih!
Jätte länge sen vi praktiserade och nu blir det en liten rundtur i storstaden :) 

Nu blire och köra på . / Linnea 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0