23 september

Nu sitter jag just i min lilla favorit soffa och lyssnar på Jason Reeves, helt kanon vad han är bra!
Sitter och funderar på hur min efterlängtade helg kommer att vara när jag och min kära Sara ska åka till Skövde och hälsa på hennes kille och en kompis till mig. :)
Ska bli hur kul som helts och fram förallt bli skönt att komma bort lite och få se lite annat folk och umgås med glada ansikten.
Är otroligt otaggad förövrigt när det gäller morgon dagen, vi ska ha skolfoto och jag är inte direkt super glad över det. Det blir som det blir, ska strax färga håret så det blir bättre  iallafall och sen blir det att packa väskan och sova  :)
mitt krypin


Sleep tight <3 /. Linnea 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0