Dagen innan jag fyller 18

NU ÄR DET BARA KNAPPT FYRA TIMMAR KVAR TILLS JAG FYLLER ÅR! :D
Är riktigt jäkla taggad och jag slutar 4 timmar tidigare i morgon är vad jag skulle ha gjort igentligen, Det kan inte bli en bättre dag, jo det kan det, Sara ska med hem över helgen! : ) Helt toppen.
Dagen har vart toppen och jag och Tess har flyttit på bra med vårt projekt och jag har haft det toppen. 

Men i morgon är det en morgon då jag kommer vara som mest gladast på länge, då är det min dag  : )
Nu ska jag fortsätta städa och tagga med underbart bra musik! Puss på det!


Love. / Linnea



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0