14 December

Dax för uppdatering igen! har så mycket den här veckan så blir lite tokig, sprungit på en massa möten och skolan och fixat hit och dit och planerat en massa roligt :)
Sitter och sjunger och tänker på en massa roligt och taggar så jäkla mycket inför freda då min älskade vän fyller år, ska blir så himla roligt att bli med henne ut och det blir att åka limo och flächa lite extra ev!
Nu blir det till att städa rummet lite för håller på att få ett hysterisk sammanbrott för att rummet ser ut som det gör och sen ska jag kolla på Jagat vittne med Irene huss och dricka varm te :).
Har förresten kollar på den omtalade smurf filmen! Den är lätt värd att rekomendera, den är gööör bra!

Sen måste jag ju lägga upp dagens nya låt som vanligt också, sjunger ju all day varje dag och hittar alltid nya godingar!


Kommentarer
HANNAH / SPOINK

den var bra !



Ps, nu har jag dragit igång en ny udda tävling! Där får ni skriva förslag på konstiga galna saker jag ska göra och filma för att sedan lägga ut på bloggen!

De vinnande förslaget får en FET länk!



För mer info klicka på direktlänken!

http://spoink.blogg.se/2011/december/utmaningen-ny-superduper-grym-tavling.html



Sorry om du/ni inte gillar reklam, men då är det bara att strunta i det här ;)

2011-12-14 @ 19:22:44
URL: http://spoink.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0