6 December

Gått några dagar nu igen sen jag var "duktig". Men har inte känt för att uppdatera riktigt. Haft en del för mig under helgen som varlig och igår var jag inte på humör. Men nu känns det bättre!
Igår kom jag äntligen in i ungdomsgarantin så snart får jag pengar igen, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta för nu behöver jag verkligen och då får jag vänta en månad till eller två... men om jag stått ut sen juli så kan jag vänta lite till!
Imorgon står nationella på listan och det är inte lång kvar tills komvux är över så det ska bli skönt, dock vet jag inte om jag får godkänt, men jag har gjort så mycket framsteg och är nöjd över vad jag har gjort och lärt mig!
Kollade nyss klart på Desperat houswifes och snart blir det dusch och sängen så jag orkar allt imorgon (:
Så sov gott med er, :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0