FREDA

Från att ha haft en super lugn och skön dag, till att helt plötsligt vara på möte i Nora och sedan efter det dra till Örebro! Fast det behövdes att komma ut lite och inte bo i min jumpsuit hela dagarna, händer inte så mycket här ute på landet så blir lätt att man kurrar ner sig i soffan och myser!
Är super glad också! för att jag fick en så himla snygg "björnfitta" som vi säger här i norrland..  Nej tyvärr så bor jag ju inte där, men som man säger. Den är från min mormors pappa Percy och den är as tuff! Lägger upp bild senare!
Plus att jag fick en super fin kofta som är as söt!
och så fick jag en sak till.. Garn, så nu ska jag virka ännu mer!
Fucking happy face!

Nu blir det till att chilla sönder, för "imorgon" blir det upp tidigt och städa och tvätta och den as tråkiga biten.
Men sen blir det att fixa sig till max för sen blir det fest och det ska gudarna veta! Taggad sate!
Sov gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0