Taggad taggad

Jag är förjävla taggad!
Har haft hemmaspa idag och har tagit extra god hand om mig själv, fixat naglarna, smörjt in kroppen och haft ansiktsmask och annat!
Känner mig som en helt ny människa.
Snart blir det hemma gjort pizza med färska champinioner och räkor, nomnomnom.
Sen blir det för fest och sen bär det av mot lokal fest, kommer bli grymt!
Men underbara människor med sig, en påse med öl och främande mark då vet man aldrig vad som kan hända, hihi men nu köööööör vi:)
Måste ju bara lägga upp en bild när jag var som snyggast idag! Haha

g

P.s Får önska alla en god kväll och kom ihåg det är kallt ute, så sup inte för hårt!
Hejpa!


Kommentarer
Kajsa

Snyggt ;) haha. Vill med kunna ha ansiktsmask, så himla mysigt att ha men blir röd i ansiktet av det och kliar sen :P



Svar: Haha precis! Hade varit sjukt lätt att handla för flera tusen där, utan problem ;P

2011-12-03 @ 09:30:26
URL: http://kbhs.blogg.se/
Anonym

hihihi söt <3

2011-12-06 @ 22:29:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0