12 Juni

Jag har haft en helt underbar helg och studenten var helt magisk! Så himla trist nu efteråt att man känner verkligen all kärlek från klassen och jag saknar dom redan. Minnen för resten av livet och flaket var helt jävla as ballt! haha, hade grymt kul :) Har umgåts med välrdens bästa Sara hela helgen och haft otroligt roligt och festen igår var det livat mer än någonsin tror jag gällande dansgolvet! :)
Har tagit det lugnt hela den här dagen och jag kommer fortsätta med det, men ska få lite adrenalin genom att dra ut i skogen och köra lite fyrhjuling och känna mig fri :)
Imorgon blir det arbetsförmedlingen för att skriva in sig och så får man bara vänta och se! :) Tänker ta en dag i taget och varva ner och tänka på exakt vad jag vill göra :)
Nu blir det att kolla tv och varva ner efter min goda sallad och sen ska jag göra skogen osäker ;)
Mina älskade och bästa klasskamrater, jag älskar er överallt annat :' ) <3
Vänner är det bästa som finns<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0