3 Juni

Har haft en så helvetes bra vecka i Hällefors. Träffat gryma nya människor och umgåts med mina underbaraste vänner också! Alla var så himla fina på studenten och jag har aldrig vart så ledsen tror jag, usch vad jobbigt och säga hejdå till folk! Haaft sjukt bra som sakt, festat som galningar och vart vakna hela nätterna igenom och pratat håll i skallen på folk, men grymt kul som sakt!
Just nu sitter jag och försöker ta det de lilla lugna och lyssnar sönder på Lars winnerbäck, men jag hoppas att det händer något spännande till kvällen grillning hoppas jag faktist på, det är ju toppen väder så! :) Nu ska jag fortsätta chilla sönder i solen, Ha en bra fredag gott folk för det ska jag ha :D


Kommentarer
SOFIA

tack så mycket glad jag blir. :) följ mig gärna om du vill kram

2011-06-05 @ 10:38:31
URL: http://sofiahanden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0