5 Juni

Hade en toppen dag med min älskade klass igår i Dömmesta! Alla badade förutom jag, fast fick mig en liten dusch i alla fall tack vare att jag är som jag är. haha hällde ett glas vatten över Chubbe när han torkat så får skylla mig själv. Vi åt god grillad mat och hade super trevligt.
En mysig stämmning och bra folk, tyvärr saknades några men vi hade kul vilket fall.
Åkte även tillbaka till min lilla hemstad och hoppade av hos braiga Therese och satt och snackade lite skit med med folket där och drog sedan vidare för att träffa Sara och gänget. Vart sent som vanligt och kom inte hem för ens solen nästan kommit upp på himlen igen.
Man mår som sakt som man förtjänar idag, haha. Jag säger och det, sovit till halv 5 idag och inte gjort ett skit. Bara suttit framför tv och låsats haft ett matlagningprogram och vart allmänt knäpp. Snart början Big brother och det blir att små checka hur det går och vem som vinner ikväll. Inte vart så inne idet, men kan vara roligt och veta vem den lyckliga vinnaren blir.
Imorgon ska jag äntligen åka till min älskling, Ååh vad jag längtar! :)<3
Nu blir det tv.
Hejs.
PS. Haft en underbar vecka och är super nöjd med tillvaron av att veta att det är mindre än en vecka kvar till studenten, jag längtar och kommer nog inte förstå för ens jag står med mössan på huvudet och springer ut i arbetslivet glad och lycklig att veta att nu är man äntligen stor :)


Kommentarer
Anni

MAGLAGNINGSPROGRAM!!! :D:D

2011-06-08 @ 00:26:18
URL: http://annihjorton.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0