9 Juni

Har hänt en massa idag, gick upp tidigt för att fira min lillebrors utgång av årskurs9. Möte upp Maja utanför kyrkan och sprang in för att tjuvkika, så himla duktiga var dom på att sjunga så man fick lite gråt i halsen. Fick även höra en sjukt rolig överraskning som jag tyvärr inte tänker dela med mig av! :) Ialla fall så följde vi med lillebrorsans och hans klass och käkade tårta och snackade skit och fick se hans betyg, Han är grym! haha så himla mycket bättre än sin syster, STOLT sådan över att ha en så duktig lillebror som kämpar som en tok :)
Vi gick även och käkade pizza och umgicks vidare i lilla byn och åkte hem för att käka jordgubbar och städa helvete.
Jag och min käraste firar även 5 månader idag som vi ska fira snart :) vart lite fullt upp så vi hinnre inte riktigt fira just nu, men det blir bio och middag, som jag ser grymt ifram imot <3
Nej vad blir det, 6 timmar kvar sen ska jag upp och fixa håret och ska festa loss och fira helvetes studenten :D<3 Fan vad jag är taggad! Som sakt, och alla ni andra som tar studenten i morgon, önskar er världens bästa dag!
Sov gott :)
Älskade små bröder, betyder minst lika mycket fast från två familjer som ses och blir lite enade :) Älskade lillebror


Kommentarer
SOFIA

tack vännen och detsamma! Ha en fin dag och hoppas vi ses igen. Följ mig gärna via blogloving. :) KRAM

2011-06-11 @ 14:23:03
URL: http://sofiahanden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0