Jag bara lever mitt liv

Jag bara busar runt och leker upptäcksfärd och jobbar och står i, Snart är det putte i parken, PIP och jag längtar sönder! Då blir det hårda bud med min älskade Sara! :)
Man är på egna ben nu och jag gör det jag vill, känns rätt bra fast en att man blev ensam för snart två veckor sen. Jag överlever, men jag tycker otroligt mycket om honom och det kommer jag alltid göra. men vi är vänner fortfarande och det känns bra emellan oss ovs :)
Nu väntar sängen brevid min snutta S för imorgon blir det slapp och jobb och också spöka för snorungarna på ön ;) Men kul ska det bli! Natti natt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0