Varmt!

Okej nu är det såhär, jag gillar verkligen solen och sommaren och allt. Men när det åskar så här mycket och är skit väder fram och tillbaka, då kan det fan va! Är sjukt trött på att vädret går upp och ner, vill steka sönder nu fram till studenten men det går inge vidare : p
Just nu ligger jag ute i utbyggnaden och myser sönder i fotöljen, så grymt skönt. Ligger och lyssnar på underbara Rihanna och ska förmodligen försöka gå och sova. Har redan sovit några timmar idag så vi får se! Sov hos min älskling inatt och jag älskar att vakna upp brevid honom, känns så bra :') Har även fikat med klassen och suttit och snackat lite skit och avslutat sista dagen som tre på John Bauer. FETT NICE!
Nu är det studenten om ca 2 dygn och jag längtar sönder, fast som sakt. Det är overkligt fortfarande.
Nej nu ska jag tusan sova.
Godnatt. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0