11 maj

Sitter i kopieeringsrummet och fixar min portfolie! ävlar att det här blir bra. Snart är det färdigt och det måste det vara för på måndag måste det vara inne.
 
Har vart i Hällefors över helgen och träffat underbara folk nya som gamla och jag saknar dom redan! men blir att dra dit på deras studenten och säga hejdå till mina två underbaraste vänner Baloo och micke!
Sen jävlar är det min studenten 10 dagar senare, men jag längtar som en idiot just nu! Helt galet :)

Satt och stekte sönder med mamma i solen igår så idag är jag sådär grymt brun, eller inte. röd som en kräfta, men det kommer väl :D
Nu blir det att göra iordning dietkäk och sen dra vidare på möte!

Peace out bitches


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0