17 maj

Hemkommen från en dag med mormor o mamma i Örebro! Är helt slut, sprungit runt mellan 9-5 och kollat efter student klänning och andra saker till studenten! Hittade en super fin klänning och en jätte fin skinnjacka att ha över, blir toppen :)

Hopp ny studie, på fredag dör vi, ha. men om det är så, OM. Då hoppas jag att jag dör snappt och att jag inte blir sittandes och se alla andra dö och slutligen självdö. nej för fan, dö snabbt och vill också säga att jag älskar er mina kära vänner och att jag har många fina minnen med alla, och hörni. Vi ses i Nangijala ;)<3

Nu blir det att fortsätta chilla i soffan för är helt slut och sen blir det nog tidigt till sängs. PEACE OUt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0