22 maj

Hade tre underbara dagar med min älskade i Storå, fiskade mös en massa och bara va. Så otroligt skönt <3
Efter att jag åkte från Storå igår vart det raka vägen hem käka och sedan träffa folket! Vart att tillbringa några timmar på stan och sedan vidare till klippan för att träffa ännu mer folk.
Vart inte så långvarigt så drog hem till Ciccilissi och nattade över :)
Sitter och dricker Vattenmelon Loka och äter popcorn med gott samvete, fan jag har gått ner 3,5 kg! Det är en början och jag känner att det går jäkligt bra! :) Har inte sånt behov av bröd och pasta m.m längre, dock saknar jag Coca cola. men det har gått toppen i alla fall och längre blir det :) Har ingen slut vikt, men jag tänker fortsätta med att inte äta pasta, godis och sånt skit på ett bra tag! :) Någon gång att man får lyxa men det får inte bli ofta. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0