25 maj

Vaknade sent idag för att åka in till ett möte och sedan åka till skolan för att lämna in datorn och åka till Caroline och gå ut med hennes fin fina hund Tindra! :) Det har vart ett jäkla springande och åkande. När jag åkte till Nora för att springa förbi hemma hos pappa, hämta lillebrorsan och sedan åka tillbaka till örebro för att kolla in hans nya skola. Jag vill börja om gymnasiet och börja på hans ju! Dom fixar sommar och extra jobb till dom och gör att dom har jobb till väldigt stor risk när dom slutar! Tycker det låter lite bra för att vara sant, men dom är en väldigt liten skola och angaskerar sig mycket i sina få elever och ser till att dom lyckas! Avis som tusan! :) men men.
Ätit sallad hela dagen och är så mätt så mätt att jag har stor lust att gå och sova i min älskade säng.Det blir nog att vänta lite till, annars vaknar jag inatt. Imorgon blir det åter igen möte fast på skolan och sen kan jag åka hem. Så jäkla chill iskolan nu för tin strax innan vi slutar. Vi gör ingenting iskolan om dagarna så blir snabbt fram och tillbaka så får man se vad som händer sen! Nu blir det chill framför tvn, Hejssvejs!


Kommentarer
SOFIA

Hoppas du haft en fin dag vännen. KRAM

2011-05-25 @ 21:34:35
URL: http://sofiahanden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0