BRA DAG :D

Dagen har verkligen vart super och jag är riktigt nöjd med tillvaron :)
Har vart med min moder på möte och vart och ätit och myst hela dagen i lilla Nora. Men vi har haft det super bra och är jätte nöjd. Hittade en amerikans flagga som ska hängas på väggen och träffade även min gullunge Carro som även kom ut till mig senare på kvällen. Drog iväg till mormor och morfar och fick as god mat och drog iväg en timme på fyrhjulingen. Jäklar att det gick kan jag ju lova. haha, go tjej det där! Har även hunnit städa och fixa en massa saker i mitt rum och tvättat som en idiot. Men jag är verkligen nöjd efter idag, har hunnit mycket och nu kan jag sova med ett gott samvete :)
Imorgon kommer min Kimmen hem och då får jag äntligen sova med honom, det kan verkligen inte bli bättre nu. Skolan är snart slut och studenten närmar sig med stor steg och allt verkar flyta på bättre och bättre och om det fortsätter såhär, då är allt perfekt! :) Börjar tycka om att leva och being me :) Är stolt över vem jag är och att jag är så stark som jag är. Nu väntar min älskade nybäddade säng och nyfärgad i håret är man också så man känner sig snygg igen ;)

Sleep thight people <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0