Gå gå gå!

Nyss vart ute och gått med maja i sammanlakt två timmar men hon kom in efter ett tag! :)
Måste säga att man mår så himla mycket bättre av att vara ute och gå och rensa huvudet från allt.
Har även pratat med min älskling och fy bubblan vad jag saknar honom. men det är ungefär 30 dagar kvar tills vi ses igen så det är bara att hålla ut! :)

Jag och maja har kommit på en sak, det är att Noras pensionärer och katter invarderar stan! det kryllar av dom på nättera överallt, dom kör som galningar och ränner omkring. HAHA jag dog när vi kom på vems fel det är, det är Åkes fel to night!

Nu väntar sängen för i morgon blir det att dra iväg till skolan och göra lite nytta.
Peace out bitches :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0