Godmorgon!

Vad gör man en morgon som denna, jo ligger och slappar sönder i sängen, käkade knäcke macka och sen gick jag och la mig i sängen igen. Har lillebror precis intill mig som leker med bilar runt mitt huvud och en jäkla massa goa låtar på spotify igång, orkar inte mycket just nu. Men man kanske borde lyfta på aset och komma igång med något idag!
Hoppas alla sov gott inatt, för det gjorde ialla fall inte jag! Drömde om en massa läskiga gamla klasskamrater som skulle göra allt för att bli av med mig! haha men jag överlevde :)

Nu blir det att slappa mer, gå upp göra sig i ordning, dra ut en runda och fota kanske och sedan dra någonstanns? låter bra:)

Have a good day!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0