16 November

Det går framåt!
Jag har också gått ner 3 kg, bara gått lite mer än vanligt och lite längre! Men jag måste skrapa ihop lite pengar så jag kan börja gymma, jag vill verkligen. För det första är det så himla skönt att veta att det går framåt genom grym, + att ha träningsvärk är det bästa som finns! Jag vet att det funkar och jag älskar att komma hem efter gymmet och känna sig helt färdig på ett avslappnat sätt och att få träna "sönder" sig och få ut energi, är mentalt bra för hjärtat och huvud. Man får ut ilska och annat också, och jag tycker det är toppen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0