Argt inlägg

Jag skämms och jag blir så jäkla förbannad om man får säga så för hur man har behandlar familjen Pirgul det senaste dagarna, jag känner dom inte men jag bryr mig verkligen. Jag blir skitförbannad för hur man har behandlar föräldrarna och hur man kan ta ifrån familjen det dom har här, det är inte mänskligt?
Jag önskade att jag kunde delta i demostrationen och stödja dom. Tyvärr finns inte pengarna till att komma och jag slutade nu och bor inte direkt gå promenad!
Om man ändå kunde göra mer? Fan jag ska bli stört i regeringen. haha nej hur skulle det se ut, min mun skulle gå i hundra tjugo.. Men jag hoppas verkligen att dom får stanna och vad jag har sätt i gruppen på facebook om att stödja dom, är det väldigt många som är med och det verkar som att det kommer bli en stor nyhet i media!
Jag hoppas ni fighters är på hugget idag och köttar!
För vi ska fan vinna och ha dom kvar!
Dom verkar vara en väldigt bra familj och dom är helt oskyldiga till något brott och gör allt för att dom ska bilda ett bra liv här i Sverige och så får du smällen.. Jag skämms för att vara svensk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0