När man har tråkigt och vill fördriva tid

I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny person: ja
16. Fått ditt hjärta krossat: ja
17. Skrattat så att du har börjat gråta: ja, senast igår!
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: ja
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: ja verkligen
20. Fått reda på att någon har pratat om dig:ja
21. Pussat någon: ja

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: alla utom en
23. Hur många barn vill du ha: två tror jag
24. Vill du ha några husdjur: ja, en hund och en katt
25. Vill du ändra ditt namn: jag ville förut, men inte längre.
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: jag fick en stripptease av thimmy
27. Vilken tid vaknade du idag: vid 2
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Dansade och tokade mig!
29. Är det någonting som har hänt dom senaste veckorna som du skulle vilja ändra: nej, inte vad jag kan komma på just nu
30. Senaste gången du träffade din mamma: ja just nu, hon sitter här brevid
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: jadu, det finns mycket

32. Vad lyssnar du på just nu: jäkla telefon som piper
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: ja
34. Vad gör dig irriterad just nu: en person

OM DIG:
37 Vad är ditt namn:
Linnea
38. Stjärntecken: Vågen
39. Kille eller tjej: Tjej
40. Grundskola: Borns Friskola, Nora
41. Gymnasie: John Bauer, örebro
42. Högskola: Ingen, men det blir snart!
43. Hårfärg: Svart
44. Långt eller kort: Långt
45. Längd: 160
46. Vad gillar du gällande dig själv: mina ögon och faktist mina vader
47. Piercings: Snakebite
48. Tattoos: Haha ja, ett litet fjuttet hjärta
49. Höger eller vänster: Höger

DIN FÖRSTA
51. Operation: Opererat mina öron när jag var liten, för att jag fick vatten i trumhinnan, (Kul att veta nej.)
52. Piercing: Läppen
53. Tatueringen: den lilla jag har, vilket är hjärtat
54. Bästa vän: Maja
55. Sporten du spelade: Fotboll
56. Husdjur: Katt
57. Vaccination du minns: Ehm, stelkramp tror jag
58. Konsert: Beror på vad man menar med konsert, om man säger "mini" konsert var det nog när jag var fem och stod på lisebergs stora scen när jag var 5 och sjöng bä bä vita lamm men vad dom nu hette, haha! Annars som jag ser på störta konsert var det Kiss, sommaren 2010 med Maja i Malmö!
60. Alkohol du drack: Öl

JUST NU:
61. Äter du:
Ingenting
62. Dricker du: Ingenting
63. Är du på väg att: sitta kvar här en stund och låta lite tid gå innan sängdax
64. Lyssnar du på: Fläkten i datorn
65. Väntar du på: Att jag ska bli trött

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: Ja
67. Vill du gifta dig: Just nu så förstår jag inte giftemål, men vem vet om jag träffar Mr one så vem vet!
68. Karriär i åtanke: Jobba med ungdomar på något sätt, vill ändra som i röran lite och hjälpa till!

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon:
Båda, men om jag måste välja är det ögonen
70. Kramar eller pussar: Pussar
71. Kortare eller längre: Längre
72. Yngre eller äldre: Äldre!
73. Romantisk eller spontan: Spontan och romantisk med måtta
74. Snygg mage eller snygga armar: Snygga armar
75. Tatueringar eller piercingar: Tatueringar
76. Känslig eller inte: Känslig
77. Ragg eller förhållande: Förhållande
78. Bråkstake eller tveksam: Bråkstake

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling:
Ja
80. Gjort något sjukt spontant: Ja
81. Tappat glasögon eller linser: Ne
82. Haft sex på första dejten: Ne
83. Har du krossat någons hjärta: Ja
84. Har någon krossat ditt hjärta: Ja
85. Har du blivit arresterad: Ne
86. Dissat någon: Ja
87. Gråtit när någon dött: Ja
88. Gillat din killkompis (mer än som vän): Ja

TROR DU PÅ:
89. Dig själv:
Mer nu än någonsin
90. Mirakel: Kanske
91. Kärlek vid första ögonkastet: Kanske, har inte vart med om det
92. Himlen: Man önskar att det var så
93. Tomten: OFC
94. Att kyssas på första dejten: Kanske, beror lite på
95. Änglar: Ja

SVARA ÄRLIGT
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut:
Om båda kämpa för varandra så ja!
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Musik
100. Att posta det här är din 100 sanning: Ja

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lindahlen

The reason to live life is simple, life will play with you in the end anyway

RSS 2.0